zondag 23 november 2014

Duurzaam samenwerken

Bier produceren met biogas, vuilniswagens laten rijden op biogas of vezels uit toiletpapier verwerken in asfalt? In de omgeving van waterschap Aa en Maas is dit allemaal mogelijk. Samen met verschillende ondernemingen probeert de rioolwaterzuivering 's-Hertogenbosch manieren te vinden om zo veel mogelijk uit het afvalwater te halen, en zo weinig mogelijk energie te verbruiken. 

Afgelopen zaterdag was het Jeugdwaterschap te gast bij waterschap Aa en Maas. We kregen een interactieve uitleg over innovatie op de rioolwaterzuivering, en later een rondleiding over het terrein. 
In de middag zijn we naar Den Bosch gegaan voor een 'ludieke' rondleiding door de stad.

De avond ervoor hebben een aantal jeugdbestuurders, onder wie ik zelf, afscheid genomen van de begeleiders en de andere jeugdbestuurders. Voor mijn opvolger Marouan was dit een leuke gelegenheid om het volledige bestuur te leren kennen. 



Helaas betekent dit dus ook mijn laatste blogbericht. Ik heb 2 jaar lang met veel plezier geschreven!

Ik wens Marouan en Joep heel veel plezier en succes bij het waterschap! 


1 opmerking:

  1. Linda, bedankt voor je laatste blogbericht. En ontzettend bedankt voor alles wat je voor ons waterschap hebt gedaan. We blijven je volgen!

    BeantwoordenVerwijderen