donderdag 13 november 2014

Mijn eerste ervaring in de waterwereld


 
Nadat ik ben aangetreden als jeugdbestuurder, ben ik diezelfde week nog naar het Nationaal Deltacongres geweest. Een hele leuke en interessante ervaring. Het congres werd geopend door de leukste weervrouw van Nederland: Helga van Leur. En met zo iemand moet je natuurlijk samen een foto maken en dat heb ik dus ook gedaan.

Het middagprogramma werd geopend door niemand minder dan Ivo Opstelten, en ook samen met hem heb ik een foto gemaakt. Het congres was een beetje een algemeen verhaal maar voor mij zeer relevant. Verder was het eigenlijk een netwerkbijeenkomst maar dat is natuurlijk ook niet onbelangrijk. Ik heb ook kennis mogen maken met andere jeugdbestuurders. Al met al een leuke, interessante, leerzame en geslaagde dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten